Het kan voorkomen dat de QR-code niet wordt herkend door de scanner.
Trein:
Soms komt het voor dat de scanner te veel beschadigingen heeft, meldt dit graag bij Turnn. Turnn maakt dan een melding om de kwaliteit te verbeteren. Probeer vervolgens een andere scanner. Bij het vermelden van het defect ontvangt Turnn graag: het station, de locatie van het toegangspoortje en het tijdstip.
Bus/Tram/Metro:
Soms komt het voor dat de scanner te veel beschadigingen heeft, meldt dit graag bij Turnn. Vervolgens kan het ticket aangetoond worden bij de chauffeur van desbetreffende vervoerder.
Ticket wordt niet geaccepteerd
Mocht de chauffeur van de vervoerder niet bekend zijn met het ticket meldt dit dan ook bij Turnn. Turnn maakt een melding om de kwaliteit van kennis te verbeteren. Bij het vermelden van het incident ontvangt Turnn graag:
- Naam van de vervoerder
- Foto van het ticket dat in plaats van het Turnn ticket is gekocht
- Vertrektijd, locatie en lijnnummer van de vervoerder waar je niet toegelaten werd.
Wanneer het niet lukt om de poortjes te passeren, contact dan een medewerker van de vervoerder ter plaatsen om verder te helpen.
Gebruik dit formulier om een melding te maken bij Turnn.